Miért jobb, mint egy mobil vészhelyzet esetén?

Mi történik, ha véletlenül riasztok?

Rendszerünk kialakításakor fontosnak tartottuk, hogy egy könnyen kezelhető, automatikus funkciókkal ellátott segélyhívó készüléket hozzunk létre. A segélyhívó készülék egyetlen gomb megnyomásával indít hívást, mely vészhelyzet esetén nagy segítséget jelent. A segélyhívó alkalmas a kétoldalú kommunikációra mint egy mobiltelefon, a készülékbe helyezett SIM kártya,  illetve a készülékbe szerelt mikrofon és hangszóró segítségével. A bejövő hívások fogadásához nincs szükség a gondozott/használó közreműködéséhez. A készülékbe szerelt automata kihangosító rendszernek köszönhetően, a segélyhívó rövid csörgést követően magától fogadja a hívást, könnyebbé téve a segélykérő helyzetét. 

Vészhelyzet esetén sokkos állapotba kerülhet a szervezet, ilyenkor a legegyszerűbb, ha magától indít riasztást a segélyhívó, a készülékbe helyezett elesés érzékelő funkció segítségével. 

Véletlen riasztás esetén, a diszpécser tudtára kell adni, hogy a riasztás véletlen volt, aki ezt nyugtázza majd megszakítja a hívást. A véletlen riasztásnak semmilyen költségvonzata nincs.

Pacemakerrel használható-e együtt a segélyhívó?

Felhívjuk figyelmét a pacemakeres betegeknek, hogy minél távolabb hordják a segélyhívót a pacemakertől. A segélyhívó a mobiltelefonokhoz hasonlóan GSM technikát használ.  Nyakbaakasztóval ne viseljék. Ebben az esetben más kiegészítő tartozék használatát javasoljuk, karpánt illetve övcsipesz formájában.

Hol működik?

A rendszer minden olyan magyarországi településen működik, ahol a Magyar Telekomnak működik a szolgáltatása. Ahol gyenge a térerő GSM jelerősítő felszerelése megoldja a problémát.

A készülék nem helyhez kötött, használója bárhová viheti magával, önállóan működni képes.

Mennyibe kerül?

A segélyhívó rendszernek 2 költsége van:

- a segélyhívó vételára, mely

 

  64.000 Ft.

  48.000 Ft. 1 év hűségidővel

  32.000 Ft. 1 év hűségidővel krónikus betegeknek

- a havi szolgáltatási díj, mely

 

  6.000 Ft.

  4.500 Ft. 1 év hűségidővel

  3.000 Ft. 1 év hűségidővel krónikus betegeknek

Mit jelent a hűségidő?

1 év hűségidő esetén vállalja a szerződő, hogy minimum 1 évig fizeti a szolgáltatási díjat. Amennyiben mégis eláll a szerződéstől a megrendelő, úgy a szolgáltatott időszakra a kedvezmény nélküli összeg és kedvezményes összeg különbözetét a szolgáltató jogosult kiszámlázni, mind a havidíj, mind a vételár tekintetében. Ez alól kivételt képez az az eset, amennyiben a biztosított elhalálozik az egy éves időszakon belül.

Hogy lehet hozzájutni?

Jelen weboldal Árak/Megrendelés menüpontjában gyorsan megrendelhető a segélyhívó. A megfelelő adatok birtokában 15 perc alatt kitölthető a megrendelő lap. Amennyiben nem áll minden adat rendelkezésére a megrendeléskor, a későbbiekben hiánypótlást adhat be. A kézhezvétel 1-2 munkanapon belül történik, személyesen irodánkban, illetve házhozszállítva GLS futárszolgálat segítségével.

Hogyan lehet fizetni?

Megrendeléskor tudja kiválasztani az első és későbbi fizetési opciókat. 

Lehet banki átutalással, bankkártyával, készpénzben rendezni a költségeket. Sárga csekket nem küldünk. Amennyiben az ügyfél csekken szeretné fizetni a havidíjat, a postán kérhető rózsaszínű csekk segítségével tudja rendezni azt.

Mi történik a gyakorlatban, ha vészjelzést indítok?

Az SOS Központ alapvető vállalása, hogy egy belső eljárási protokoll alapján értesíti a megfelelő helyen a megfelelő segítséget. Ez a helyzet jellegétől függően lehet családtag, egyéb hozzátartozó, gondozó szolgálat, orvosi ügyelet, mentő, polgárőr, rendőr, tűzoltó. 

Sok egyéb esetben is segítünk annak, aki rászorul. Például taxit hívunk, útba igazítjuk az eltévedt biztosítottat, lakatost hívunk vagy vízvezeték szerelőt sürgős esetben. 

A karpántos verzió is vízálló?

A karpánt és övcsipesz egy önálló kiegészítő tartozék. A karpánt egy óra szíjhoz hasonló tartozék, mely az SOS segélyhívóhoz lett kifejlesztve. Behelyezzük a gumi pántba a segélyhívót és ugyanúgy működik, mint ha nem lenne karpántban. Az övcsipesz segítségével ruhánkra, táskánkra tudjuk biztonságosan helyezni a készüléket.  A kiegészítő tartozékok használatával a segélyhívó vízálló képessége megmarad. Zuhanyzáskor hordható. Tartós vízbe merítést kerüljük. A töltéshez nem szükséges kivenni a karpántból, sem az övcsipeszből a készüléket. 

Hogyan és milyen gyakran kell tölteni?

A készülék készenléti ideje 2-3 nap, használattól függően. A készülék feltöltése körülbelül 3 órát vesz igénybe, 0%-os töltöttségről. Amennyiben a segélyhívó töltöttségi szintje magasabb, a töltés ideje is megrövidül.  Az alacsony töltöttséget a készülék automatikusan jelzi és a diszpécser központ is értesítést küld. A segélyhívó töltés közben is használható. Kifejezetten idősek számára kifejlesztett, illetve leegyszerűsített töltési mód. A mobiltelefonra letölthető saját fejlesztésű magyar nyelvű applikációnk segítségével, a használó és a családtagok is megnézhetik a segélyhívó készülék akkumulátorának töltöttségéi szintjét.  

Hogyan működik az applikáció

A szerződött ügyfeleink letölthetnek saját fejlesztésű applikációt is Android és IOS rendszerű mobil eszközeikre egyaránt. A segélyhívó készülék használatához nem feltétel az applikáció letöltése, de a következő hasznos szolgáltatásokat érheti el rajta keresztül:

 - egy gombnyomással felhívhatja a biztosítottat

 - láthatja a segélyhívó helyzetét Google térképen

 - megnézheti az akkumulátor töltöttségi szintjét

 - beállíthat területi zónát, melynek elhagyása esetén riaszt a rendszer

 - frissítheti az értesítendők listáját

 - módosíthat gyógyszerlistát vagy kórtörténetet

Az applikáció letöltése ügyfeleink számára ingyenes. A letöltést követően ügyfélszolgálatunkon tud kódot igényelni a használat megkezdéséhez.  

Dokumentum tár

Gyakori kérdések