Bemutatkozás

 

 Az SOS központot 2013-ban alapítottuk, mivel felismertük, hogy nagyon sok egyedül élő embernek van szüksége vészhelyzet esetén azonnali segítségre. Központunk elsősorban értesítési központ, melyet országos szinten mára több ezer ügyfelünk használ. Szolgáltatásunkat ajánljuk elsősorban olyan egyedül élő embereknek, akiknek fontos, hogy vészhelyzet esetén ne maradjanak egyedül, tudjanak azonnali szakszerű segítséget kapni. Diszpécsereink munkájukat a sürgősségi betegellátásban és az Országos Mentőszolgálatnál szerzett több éves tapasztalataik alapján végzik. Napi szinten számos esetben segítünk olyan embereknek, akik például:

- vérnyomás ingadozás miatt vagy cukorbetegség miatt eszméletüket veszítik.

- Korlátozottan, nehézkesen tudnak közlekedni.

- Stroke miatt elvesztik eszméletüket.

- Nem találják a célt, ahova elindultak, elveszítik tájékozódási képességüket. 

- Gyanús zajt hallanak a házban és rendőrt kell hívni.

- Szülők és tudni szeretnék merre jár gyermekük.

  Beszélni is szeretnének vele, de nem vennének mobiltelefont emiatt.

Hosszas kutató-fejlesztő munka eredményeképpen  2015-ben sorozatgyártásba került az SeniGuard eszközünk, melyet saját fejlesztésű informatikai programunkkal kötöttük össze. A diszpécser központban részben az Országos Mentőszolgálat diszpécserei részben a sürgősségi betegellátásban évtizedek óta dolgozó szakemberek fogadják a riasztásokat a nap 24 órájában. Biztosítottaink száma mára már meghaladta a 2.000 főt és számos önkormányzat, egyházi szervezet biztosítja az időskorúak szociális alapon történő házi jelzőrendszeres ellátását rajtunk keresztül. Az SOS Központ Kft. által alkalmazott XXI. századi technológiával gyártott eszközök és alkalmazott technika biztosítja a  emberek krízis helyzetének gyors és hatékony megoldását. Fontos volt számunkra, hogy olyan rendszer kerüljön kialakításra, amely esztétikus kivitelben, könnyen kezelhetően, automatikus funkciókkal biztosítson gyors és hatékony segítséget a szolgáltatásunkat igénybevevők részére, valamint megfeleljen a Magyar és Európai Unió jelzőrendszerekre vonatkozó szabvány előírásainak, valamint az 1993 évi III.tv. 65-§ -ban foglaltaknak.

 Az SOS Központ az emberi élet minőségét, védelmét és biztonságát hivatott szolgálni egy korszerű segélyhívó eszközzel és a hozzá kapcsolódó távfelügyeleti szolgáltatással. Központunk alapja a nap 24 órájában működő diszpécserszolgálat, ahol több évtizedes tapasztalattal rendelkező egészségügyi végzettségű munkatársak várják a bejelentéseket.

 Segélyhívó eszközeink SIM kártyával működnek, így nem csak a lakás területén belül használhatók, hanem bárhol az országban. Kétirányú adat-és hangkommunikációra alkalmasak; a beépített mikrofon és hangszóró lehetővé teszik az azonnali kommunikációt jelzés esetén. A készülékben GPS helymeghatározó és elesés-érzékelő található, így a segélyhívó eszméletvesztés esetén is automatikus riasztást indít a diszpécserközpontba, ahol azonnal látható koordináta pontossággal, hogy honnan jött a segélyhívás. A nagyméretű SOS gombnak köszönhetően a készülék kezelhetősége rendkívül egyszerű még az időskorúak számára is. Az opcionálisan beállítható

geo-kerítés funkciónak köszönhetően ha a gondozott eltéved, ezáltal kilép egy meghatározott területről, az eszköz automatikusan riaszt a központba. A vészjelzővel bátran lehet zuhanyozni, így az esetleges fürdőszobai balesetek után is azonnali lehet a segélykérés.

 Rendszerünk kialakításánál fontosnak tartottuk, hogy egy könnyen kezelhető, automatikus funkciókkal ellátott segélyhívó készülékhez egy magas színvonalú szakmai háttérmunka kapcsolódjon, ezzel biztosítva a gyors és hatékony segítségnyújtást a szolgáltatásunkat igénybe vevők részére.

Ügyvezető igazgató: Kupsza Péter 

Kereskedelmi igazgató: Takács Tamás 

Alapító tagok: Feiner Barnabás és Mondi Viktor  

SOS Központ Kft.

  Cégjegyzékszám: 01-09-177012 

 

 Adószám: 24680204-2-41 

 

 Tel: +36 30 6 911 104 

 

 E-mail: info@soskozpont.hu 

Cím: 1021 Budapest, Hűvösvölgyi út 14. 2/5

 

  Bankszámlaszámunk: 

12010659-01404234-00100005

  • facebook